Apie konkursą

 

KLIPVID — septintą kartą organizuojami muzikinių vaizdo klipų apdovanojimai. Šiais metais nugalėtojų laukia piniginiai prizai, kurių prizinis fondas – 6 500 eurų.

 

Konkursas KLIPVID 2019 m. kviečia teikti vaizdo klipus šioms nominacijoms:

„Geriausio vaizdo klipo“, „Geriausio režisieriaus“, „Publikos simpatijos“, „Geriausios kinematografijos“, „Geriausios koncepcijos“.

 

Konkurso etapai:

I etapas. Startas ir vaizdo klipų registracija 2019-11-27 — 2020-01-08

Per šį etapą organizatorius svetainėje klipvid.lrt.lt. paskelbia konkurso taisykles. Dalyviai iki I etapo pabaigos organizatoriui pateikia dalyvio anketą ir konkurso reikalavimus atitinkantį, originalų ir iki 2019 m. sausio 8 d. (imtinai) niekur nepublikuotą muzikinį vaizdo klipą. Konkursui pateikti muzikiniai vaizdo klipai skelbiami svetainėje klipvid.lrt.lt.

II etapas. Vaizdo klipų publikavimas ir balsavimas 2020-01-15 iki 2020-02-12

Šiuo laikotarpiu konkursui pateiktus vaizdo klipus vertina komisija, svetainėje klipvid.lrt.lt vyksta interneto lankytojų balsavimas.

Finalas

Vasario mėnesio pabaigoje per iškilmingus apdovanojimus paaiškės muzikinių vaizdo klipų konkurso KLIPVID nugalėtojai.

Konkursas rengiamas nuo 2013-ųjų. Pirmą kartą jį laimėjo Marko Palubenkos dainos „Planet Melancholia“ vaizdo kilpas (rež. Tomas Markevičius). Vėliau konkurse nugalėjo „ba.“ kūrinys „Sugebėt pasikeist“ (2014, rež. Dominykas Bliznikas), Vido Bareikio „Eina sau“ (2015, rež. Dalius Kederys), Andriaus Kaniavos „Penktadienis, 13 diena“ (2016, rež. Darius Miniotas), grupės „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ „Indai“ (2017, rež. Saulius Baradinskas). Geriausiu 2018 m. vaizdo klipu buvo išrinktas grupės „Garbanotas” dainai „Liūdnos akys” sukurtas klipas, kurio režisierius ir scenarijaus autorius Titas Sūdžius.